Patērētāju tiesības un juridiskā informācija



1. KUR ES VARU VAIRĀK UZZINĀT PAR SAVĀM PATĒRĒTĀJA TIESĪBĀM

Plašāka informācija par patērētāju tiesībām Latvijā ir lasāma šajā hipersaitē. Tāpat iesakām Jums iepazīties ar patērētāju tiesības regulējušiem likumiem PTAC vietnē un likumi.lv.


2. KO DARĪT, JA PAKALPOJUMS NEATBILST LĪGUMA NOSACĪJUMIEM?

Plašāka informācija par pakalpojuma neatbilstību līguma nosacījumiem pieejama šajā datnē.


3. SŪDZĪBU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA

Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risinašanu, norādot vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju, iesnieguma iesniegšanas datumu; strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Lūdzam par visām pretenzijām vispirms ziņot mums pa telefonu +371 24803673 vai e-pastu [email protected], un tikai pārdevēja atteikuma gadījumā, izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu vai vērsties pie subjekta, kas atbildīgs par patērētāju strīdu risināšanu ārpustiesas kartībā - Patērētāju tiesību aizsardzības centru (Rīga, Brīvības iela 55, www.ptac.gov.lv), vai uz tiesu.

Klientam ir tiesības risināt strīdu ar pārdevēju elektroniski, ārpustiesas kārtībā. Detalizētu informāciju par alternatīvām strīdu risināšanas iespējām var atrast elektroniskajā strīdu risināšanas platformā - http://ec.europa.eu/odr, ka arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra vietnē - par strīdu risināšanas procesu un ārpustiesas strīdu risinātājiem.





Ja jūs neatradāt nepieciešamo informāciju mūsu mājas lapā, vai citu neskaidrību gadījumā
lūdzam sazināties ar mums e-pastā: [email protected] vai zvanīt pa tālr. +371 24803673

0
Ieskaties un seko jaunumiem sociālajos tīklos spiežot >Facebook< kā arī >Instagram<

 .